Tietoa meistä sanoin ja kuvin

Toiminnallemme tärkeitä periaatteita ovat yhdessä tekemisen ilo, kestävät valinnat ja avoimuus. Toiminta-alueemme on Kokemäki ja sen lähikunnat.

Kokoonnumme kunkin kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 18-20 Kokemäen Vanhassa Juustolassa osoitteessa Siltakatu 1b. Neulekahvilatoiminnan ohessa vietämme marttailtaa jonkin teeman puitteissa tai vain seurustelemme. Lisäsksi teemme retkiä ja järjestämme tapahtumia, joista tiedotamme erikseen.

Toiminta on mahdollisimman avointa. Kaikille annetaan mahdollisuus toimia ja olla mukana.Toiminnan perusta on jäsenissä ja toimintaryhmissä, joita voidaan perustaa pysyvästi tai tiettyä tapahtumaa varten. Yhdistyksen toiminnan kehittämisen tavoitteena on innostava ja kiinnostava marttatoiminta, johon halutaan tulla ja jossa halutaan olla mukana.

Makramekurssi Eurassa Lankakauppa Tres Liliumissa lauantaina 13.4.2024. Kurssille osallistui 11 innokasta opiskelijaa. Kurssi oli erittäin mukava ja saimme kaikki tehtyä amppelin. Opettajan oli Marjut Moiso.

Marttaillassa 4.4.2024 oli vieraana Lampin marttojen Tellervo Leppiniemi Antoisa ilta ja mukava kuulla toisen yhdistyksen toiminnasta ja kokemuksista.

Linnunpönttöjä rakennettiin Juustolan pihalla 30.3.2024

Marttailta  7.3.2024